Biografie

Mijn carrière is begonnen als baliemedewerkster bij een bank. Vervolgens heb ik met heel veel plezier gedurende 2, 5 jaar als uitzendkracht bij een grote diversiteit aan organisaties gewerkt in de functie van administratief medewerkster.

Toch weer in loondienst gegaan, dit keer bij een grote machinefabriek. De eerste 2 jaar als inkoopster van specifieke onderdelen, om vervolgens de laatste 4 jaar als Travel Manager te werken.

Het internationale trok mij wel en ik ging naar Amsterdam, om daar gedurende 2,5 jaar als internationaal sales manager te gaan werken bij een 5 sterren hotel. Ik zocht meer verantwoordelijkheid en werd aangenomen bij een uitzendketen als Bureaumanager (2 kantoren). Voor deze zelfde keten heb ik een nieuwe activiteit in de markt gezet.

Uiteindelijk via de holdingmaatschappij waar deze uitzendketen onder viel, directeur van een organisatie geworden (uitgebouwd naar 120 vaste medewerkers in dienst). Sinds 1999 een bewuste keuze gemaakt naar het zelfstandig ondernemerschap en sindsdien zijn vele activiteiten op mijn pad gekomen: interim manager, diverse commerciële activiteiten voor derde, Interim Internationaal Travel/Congres Manager, ondersteuning aan meerdere jonge organisaties met het in de markt zetten van de organisatie, presenteren van bijeenkomsten, Headhunting, advisering in commerciële trajecten, trainingen geven en coaching.

En naast mijn activiteiten als zelfstandig ondernemer ben ik ook nog Buitengewoon Ambtenaar van de Burgerlijke Stand van de Gemeente Voorst en voltrek huwelijken.

Mijn werkplezier zet ik graag in ten gunste van uw activiteit.